FILMY PORNO

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu filmy porno. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
W weekendy. Ty - bardzo zadbana, dyskretna i zdecydowanie wymagajaca i wyposzczona w seksie. Ja wysoki, po 30-ce, rownie zadbany i dyskretny. Szacunek, uczciwosc i po prostu dobra, przyjemna dla nas zabawa i tak do nastepnego razu...
Napisz kilka slow o sobie i swoich oczekiwaniach.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam. Napisze od razu aby nie bylo nieporozumien. Nie chce zobowiazan a jedynie stalego ukladu, nie oczekuje zmian w moim zyciu uczuciowym. Chce dobrej, namietnej, ekscytujacej znajomosci!!! :) Najwazniejsze i najmniej przyjemne co napisze teraz. Jestem sympatycznym, bardzo zadbnym i temperamentnym facetem. Fizycznie 185cm, 83kg i niestety ale bardzo dobrze obdarzony przez nature a nie chce aby bylo to przeszkoda w czerpaniu przez Ciebie przyjemnosci :) Szukam tylko atrakcyjnej i otwartej kobiety, lubiacej seks, kochajaca namietnosc, eksperymenty, spelnianie swoich lozkowych zachcianek i fantazji, uwielbiajaca sie kochac dlugo i niekoniecznie w lozku :) Prosze tylko o bardzo konkretna odpowiedz.

Mazowieckie - WARSZAWA » SPONSOR DLA PANI
Szukam realnej dziewczyny (jednej) i nie tzw. profesjonalistki... Dwa spotkania w tygodniu po 1 godzinie, 4500 zł. miesięcznie :)

Mazowieckie - Warszawa » DAM PRACE
Prywatka w Warszawie zaprasza Panie do współpracy. Oferujemy możliwość zarobienia dobrych pieniędzy oraz dyskrecję i bezpieczeństwo.

Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA FACETA
Proponuję wspólny onan przy fotkach mojej żony (albo naszych żon), mogę także pobawić się twoim kutasem, a jak będzie miło, to obciągnąć...

Ja 39 l., Ty młodszy lub w podobnym wieku.


Wielkopolskie - Poznań » FACET DLA KOBIETY
Inteligętny, dobrze zbudowany, lat 23, szuka atrakcyjnej koleżanki na noc (na stałe, nie interesują mnie jednorazowe spotkania, max. wiek 25 lat) - bez zdbędnej filozofii. Pozdr.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam,
Poszukuję miłej, atrakcyjnej kobiety z tzw. mokrymi orgazmami.
Bardzo lubie, gdy dziewczyna tryska soczkami w chwili największego uniesienia ;).
Interesuje mnie spotkanie całonocne.


Śląskie - SOSNOWIEC » FACET DLA KOBIETY
WITAM SZUKAM ZDECYDOWANEJ KOBIETY ZANIEDBYWANEJ NIE DOCENIANEJ 100%DYSKRECJA WIECEJ SZCZEGÓŁÓW JAK NAPISZESZ CZEKAM

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam atrakcyjnej, konkretnej dziewczyny do ukladu.
Myslalem o wynagrodzeniu 500-600 zl za spotkanie, 7-8 spotkan w miesiacu.
Mieszkam sam, mozemy sie spotykac u mnie.
Jestem wysokim brunetem....podobno przystojny.
Chetnie spotkam sie jeszcze dzis.


Zachodnio-Pomorskie - Szczecin » SPONSOR DLA PANI
Witam. Poszukuję atrakcyjnej, miłej, zadbanej dziewczyny do wspólnego wyjazdu na firmową imprezę na kilka dni do Trójmiasta. Jestem młodym, w miarę przystojnym, zadbanym i kulturalnym facetem. Chętne dziewczyny proszę o wysyłanie zdjęć i propozycji na podany adres email. Być może będę zainteresowany dłuższym układem. Więcej szczegółów ustalimy na priv. Pozdrawiam ;)

Pomorskie - Trojmiasto » SPONSOR DLA PANI
Witam Panie. Szukam kobiety ktora szuka fajnego ukladu z fajnym 42 letnim facetem.
Kwota jaka oferuje to 4 tys za msc lub 1,5 tys za spotkanie.
Czekam na odpowiedzi.


Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam seksownej blondyneczki, z ładnym biustem i szpileczkach.
wiecej w prywatnej korespondencji


Mazowieckie - warszawa » S/M - GRUPY
Dominująca para, on 25 lat, ona 21(studentka).
Szukamy służącej, chętnie studentki. Mamy dom pod Warszawą, blisko do kampusu SGGW. Będziesz z nami mieszkać, dostaniesz własny pokój w który nie będziemy ingerować. Po domu będziesz chodzić w fartuszku pokojówki lub nago w obroży. Twój wkład we wspólne życie to proste prace domowe i otwartość na zabawy łóżkowe.
Czekamy,
A i K


Cala Polska - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam naprawdę uległej dziewczyny, która lubi być poniżana (psychicznie i fizycznie - w miarę rozsądku) nie posiadającej żadnych barier w seksie. Seks w zabezpieczeniu.


Cala Polska - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Mam dość nietypową fantazję. Chciałbym spotkać się z dziewczyną w sukni ślubnej, która bedzie udawała, że na chwilę uciekła ze swojego wesela by zdradzić swojego świeżo poślubionego męża.
Więcej na priv.
Oferta poważna


Cala Polska - warszawa » DAM PRACE
Chcesz zarabiac cztery tysiace euro na tydzien? Siedzisz na hotelu, czekasz na klienta a za ciebie odbiera dziewczyna tel, zeby umowic cie na spotkanie; prosciej byc nie moze. Ja nie pobieram zadnych oplat za to, po prostu jestem posrednikem kolezanki ktora to robi; za pomoc ulokowanie cie za kazdym razem na hotelu zamieszczenie dobrego ogloszenia odbieranie tel i nakladanie aby odwiedzil cie klent moja kolezanka chce 20 procent, zainteresowana? zadzwon a odpowiem na kazde pytanie pozdrawiam

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witaj. Napisze otwarcie i bezposrednio. Z jednej strony mily, sympatyczny, normalny, z drugiej dominujacy, przyjemnie obdarzony i zdrowy, bardzo zadbany mezczyzna w wieku 34 lat. Co tutaj robie? Szukam wymagajacej, uleglej, wyposzczonej dziewczyny, ktora uwielbia tylko dobry seks, ktora chce poczuc sie naprawde przyjemnie wyczerpana po kazdym spotkaniu. Pisze bardzo szczerze. Pozdrawiam.

Mazowieckie - warszawa i okolice » FACET DLA FACETA
Młody chłopak przed 30 szuka faceta w wieku 38-50 lat. Nie mam doświadczenia m/m, chciałbym spróbować oralu. Szukam najlepiej stałej relacji. Dobrze by było, gdybyś był bi jak jak, albo żonaty. Szukam faceta który odpowiada poniższemu opisowi:
Sympatycznego, miłego, inteligentnego, potrafiącego dochować dyskrecji przede wszystkim zdrowego. Optymistycznego faceta, spokojnego. Higiena obowiązkowa. Dobrze by było gdybyś posiadał lokum lub miejsce do spotkań. W ostateczności może być auto.
Szukam faceta, który da mi możliwość zapewnienia mu oralnej rozkoszy. Na początek bez finału w ustach z czasem się to zmieni.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Czesc. Poszukuje przyjacielskiej i namietnej relacji na jasnych wspolnych zasadach. Bez konfliktow, bez wchodzenia sobie w zycie osobiste, bez oszukiwania ale za to z pelnym szacunkiem i wzajemnym sympatycznym traktowaniem siebie. Mam prawie 35 lat, nie pochodze z Warszawy, interesuja mnie wieczorne spotkania, gdzie bedzie miejsce na mila rozmowe, dobry alkohol i jeszcze lepszy seks, zdecydowanie przez duze S gdyz mam bardzo duzy temperament. Interesuje mnie tylko konkretna odpowiedz. Milo, jesli od razu okreslisz swoje oczekiwania finansowe, nie chce o nich juz pozniej wspominac tylko je zrealizowac :)

Mazowieckie - warszawa i okolice » FACET DLA FACETA
Witam
Zastanawiam się nad wybraniem do kina bizzariusz lub klubu fantom. Szukam osoby która była w jednym z tych miejsc i może mi cos o nich trochę opowiedzieć. Czytałem różne opinie na forum ale chciałbym pokorespondować z osobą, która była już tam parę razy i ma wyrobioną opinię. Interesuje mnie glory-hole darkroom. Jestem 27 biseksualistą bez doświadczenia m/m. Istnieje możliwość ustawienia się w jednym z tych miejsc, żebym komuś obciągnął. Wymagam dyskrecji, ZDROWIA i higieny.


Pomorskie - slupsk » S/M - PANIE
Ladna mezatka bi lat 31 pozna sama dominujaca pania bi lub malzenstwo,ktore wprowadza mnie w tematyke bdsm. ... Nie wiem czy znajdę tu kogoś komu się to spodoba ale warto spróbować:)) Liczę na poważne odp.foto mile widziane
Pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » GRUPA SZUKA PANI
Dwóch przystojnych facetów 26/25 lat, 183/190 cm wzrostu. Hetero, znamy się z siłowni.

Szukamy pani lub 2 pań na grupową zabawę. Interesują nas szczupłe lub biuściaste dziewczyny. Wiek, wygląd i stan cywilny bez znaczenia.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam, jestem miłą, dyskretną mężatką, 26lat, chętnie połącze przyjemne z pożytecznym dlatego poznam jednego dyskretnego, najchętniej dojrzałego pana któremu umile czas. Uwielbiam seks, oral z połykiem.... Nie pracuje w agencji, zależy mi na dyskrecji, higienie i na jednym dłuższym układzie. Dysponuje czasem wyłącznie w ciągu dnia, wieczory, noce i weekendy odpadają. Pozdrawiam

Cala Polska - PODKARPAĆIE /MAŁOPOLSKA » S/M - GRUPY
Witam uległy zadbany kulturalny dla pary bądz pana interesowała by mnie dominacja toaletowa otwieram usta i są one do dyspozycji co tylko chcesz .

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Mam ochote na seks z nieznajomym dzis. Lubie wysokich, pewnych siebie mężczyzn. Ja jestem seksowna, wesoła brunetka przed 30tka. Wymagajaca. Nie jestem panią z agencji. Jestem zwykła kobieta szukający odskoczni od szarego życia...

Ps. Nie mam dogodnego lokum


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Jestem zadbanym mężczyzną po 40tce . Szukam na jutrzejszy wieczór masażystki, która zrelaksuje mnie po trudnym dniu. W grę wchodzi masaż wraz z piesczotami całego ciała, pieszczotami oralnymi ( bez zabezpieczenia ) zakończony miłym spełnieniem. Jestem nastawiony na to by pomóc rzelaksować się masażystce :) ...ale to nie warunek ;) . Spotkanie w apartamencie w ścisłym centrum , najchętniej po 22




Wielkopolskie - Poznań » SPONSOR DLA PANI
Szukam stalego ukladu z realną, szczupłą dziewczyną.
Nie jestem z Poznania ale w związku z otworzeniem oddzialu firmy bywam tutaj kilka razy w miesiącu.
Wybranej dziewczynie zaproponuje stałe wsparcie finansowe w zamian za zaangażowanie w łóżku i wyłączność jeśli chodzi o spotkania o takim charakterze.
Jeśli jesteś zainteresowana napisz proszę kilka słów na swój temat : ile masz lat, skąd dokładniej jesteś , jak dokładnie wyglądasz oraz jakie masz oczekiwania jeśli chodzi o znajomość.
Koniecznie dołącz zwykłe zdjęcie i numer kontaktowy.
W Twojej okolicy będę w połowie tygodnia więc mam nadzieję że uda się spotkać na kawę zapoznawczą po ustaleniu szczegółów via mail oraz już konkretne spotkanie.
Hubert 32.


Mazowieckie - sochaczew » SPONSORING GRUPY
Jesteśmy para w wieku 26lat i szukamy jednego konkretnego pana na miłe spotkanko. My potrzebujemy 1000zł czekamy panowie na wasze propozycje:)

Cala Polska - Everywhere » S/M - PANOWIE
Poszukuję zwolenniczki Shibari, Bondage oraz innych zabaw w tym klimacie...

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zaproponuję stały układ dyskretnej, szczupłej i realnej dziewczynie z Warszawy, lub dla której dojazd kilka razy w miesiącu nie stanowi problemu.
Nie interesuje mnie wymiana mailiw nieskończoność czy obiecywanie złotych gór.
Ze swojej strony zapewniam wysoką kulturę osobistą , higienę oraz stałe wsparcie po 500 zł za każe spotkanie 5 do 6 razy w miesiącu.
Jeśli jesteś zainteresowana i nie szukasz kogoś kto zniknie po jednym spotkaniu proszę o dokładny opis wyglądu, informacje skąd dokładniej jesteś i zwykłe zdjęcie.
Paniom szukajacym seksu w samochodzie lub na godziny zdecydowanie podziękuję.


<<<Strona: 12 / 30>>>    strony: 1234567891011[12]131415161718192021222324252627282930