FILMY PORNO

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu filmy porno. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Lubuskie - Gorzów » INNE OGŁOSZENIA
Hej :-)jestem fajną brunetką,która strasznie jest samotna,szukam kąkretnego sponsora,mam 165wzrostu,mam 60kg,lubie kochać się z czułością,delikatnością,podnieca mnie pieszczoty,jestem normalną dziewczyną,cenie dyskrecje i podstawa to chigiena ,jestem z Drezdenka tam mieszkam,jeśli zainteresowałam cię to poprostu napisz

Mazowieckie - Piaseczno » GRUPOWO I ODLOTOWO
Poznamy osoby lubiące spotkania w plenerze, naturyzm i dobrą, swobodną zabawę w odpowiednim, damsko-męskim gronie.

Małopolskie - oświęcim » FACET DLA KOBIETY
Witam młody 24 latek szuka na spotkania bez zobowiązań i bez opłat chętne Dziewczyny/Panie z Oświęcimia i okolic na spotkania w celu rozwijania i spełniania swoich erotycznych Fantazji a także na rozmowy/spacery i inne Napisz umówimy się jestem otwarty na propozycje

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Czekam na kontakt od pana z ktorym spotykalam sie przez dlugi czas na politechnice.

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Krótko, zwięźle i na temat. Szukam Pana,który kupi lub pożyczy mi na jakiś czas samochód ( najlepiej automat ), bardzo proszę tylko o poważne oferty, jeśli są tu Panowie, którzy szukają łatwych zdobyczy, czy uwielbiają obrażać kobiety to proszę tych Panów o nie odpisywanie. Oczywiście w zamian za samochodzik oferuję swoje towarzystwo. Proszę pisać konkretnie w sprawie związanej z moją prośbą, na inne maile nie związane z anonsem nie odpowiadam. Pozdrawiam
P.S. Szczupła i atrakcyjna kobieta po 20-tce


Mazowieckie - Siedlce » FACET DLA KOBIETY
Są takie dni kiedy człowiek czuje się cholernie samotny i zimne (nawet latem) noce, kiedy nie ma się do kogo przytulić. U mnie takich dni - a także, nie ukrywam, nocy - jest strasznie dużo. Chciałbym poznać dziewczynę, kobietę, z którą będzie mi miło spędzać czas a jej będzie miło marnować go ze mną (warunek konieczny, niestety). Wszelkie sponsoringi odpadają - nie ma to nic wspólnego z mojej strony z moralnością (żałuję), po prostu nie mam tyle pieniędzy... Nie będę kłamał, że wygląd nie ma dla mnie znaczenia: ma i to duże, jeżeli jesteś szczupłą brunetką o piwnych oczach i masz fantastyczne nogi jest pewne, że nie pogadamy bo zapomnę przy Tobie języka w gębie i będę się tylko głupawo uśmiechał, starając się bezskutecznie nie opuszczać wzroku poniżej linii Twojej brody :-) Jeżeli zaś jesteś hmm... trochę albo nawet bardziej przy kości to obawiam się, że jakkolwiek nasze rozmowy mogą być miłe to jednak nadal będziemy sypiać osobno. Reasumując, szukam ślicznej, zgrabnej dziewczyny która rozmawiając ze mną ubierze się w worek i kaptur za to w nocy ochoczo je zrzuci dla mnie :-D Słowo o mnie: wyglądam prawie jak człowiek, wysoki, dość szczupły choć ostatnio zbytnio sobie folguję i dlatego tylko "dość", komplet owłosienia, prawie wszystkie zęby, usiłujący (z sukcesami!) oderwać się od rzeczywistości (zdecydowanie przereklamowana) ;-) Tak więc... czekam na worki z listami! No dobrze, mogą być też e-maile: .

Zachodnio-Pomorskie - stargard » ZASPONSORUJ PANIĄ
JEŚLI MIAŁBYŚ OCHOTĘ NA SEKS ANALNY W TWOJA STRONĘ,BĄDŹ OBOPULNYM DAWANIU SOBIE ROZKOSZY NAPISZ.
INTERESUJE MNIE TYLKO STAŁY UKŁAD SPONSOROWANY Z NORMALNYM FACETEM KTÓRY POTRAFI ZAPEWNIĆ BEZPIECZENSTWO I DYSKRECJĘ.
OFERTA JAK NAJBARDZIEJ POWAŻNA WIĘC PROSZĘ O KONKRETNE OFERTY.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam,
Masz chęć spróbować czegoś nowego i przy okazji dorobić?
Masz do ok. 35 lat, zgrabna figurę, nieduży biust i przede wszystkim ładną buzię?
Odpisz.
Szukam kobiety, która w mojej obecności zaspokoi masażem mojego mężczyznę.
Pan ma 30 lat, wysoki, przystojny brunet, ładnie zbudowany.
Chcesz być miłym prezentem, odezwij się, warto :)

pozdrawiam
K
ps jeśli masz jakieś oczekiwania, podaj je.


Poza granicami Polski - Dubai,Tokio,Kuwejt » DAM PRACE
witaj, jestem managerka w prywatnej ekskluzywnej firmie,zajmująca się intratnymi wyjazdami zagranicznymi w rejonach Azji(Dubai,Kuwejt,Tokio etc)
szukam miłych, szczupłych,konkretnych, ładnych i zadbanych dziewczyn w wieku od 18 do 36 lat, które chcą zarobić dużo pieniędzy.
wymagania
-nienaganny wygląd
-styl obycia w danej kulturze
-uczciwość
-znajomość języków obcych
oferuję
-1000-1500eu dziennie
-pomoc na starcie
-konkretna współprace na długi okres
prosiłabym o konkretne oferty zdecydowanych pan,bowiem praca jest konkretna
i pewna.
(oferty rozpatruje tylko z nadesłanym jednym zdjęciem naturalnym)


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Hej, zaproś mnie do siebie/hotelu na wieczór, będzie namiętnie i gorąco.
Wysoka, fajna, szczupła i młodziutka.
Sprezentuj mi na koniec 500zł na taksówkę.
Czekam, buziaki


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam Panie.
Konkretnie i na temat,bez zbytniego pisania tygodniami.
Poszukuję Kobiety z którą się spotkam kilka razy w miesiącu w wiadomym celu.
Oczywiście nie chcę sztuczności,to ma sprawiać przyjemność obydwu stronom.
Zapewniam że wyglądem nie straszę.Zadbany,doświadczony 47 latek,szczupły.
Przechodzimy na rozliczenie za spotkanie po kilka setek,lub wynagrodzenie stałe np między 3 a 3500.Jeżeli są Panie którym odpowiada taka znajomość,a nie tylko bzyku bzyku,to zapraszam.
Proszę o zdjęcia sylwetki,bo przestały mnie bawić kawki zapoznawcze.Jak się wspólnie zaakceptujemy,to przejdziemy do konkretów.Podobno ta strona ma efekty,zobaczymy.
Pozdrawiam.


Mazowieckie - konstancin-jeziorna » FACET DLA FACETA
witam , mam 44-180-75 jestem chudy ciemny bladyn jestem pasywny ulegly czysty zdrowy i dyskretny , poznam pana aktywnego w wieku 18-60 lat chetnie poznam kogos na dlurzej , nie mam lokum do spotkan i nie mam auta .


szukam tez peracy fizycznej na terenie piaseczna konstancina i calej Polski


Zachodnio-Pomorskie - Międzyzdroje » SPONSOR DLA PANI
Zaproszę na tydzien wakacji od niedzieli 7 lipca dwie sympatyczne koleżanki potrafiace sie właściwie zając sympatycznym facetem. Zapewniam fajny apartament w Międzyzdrojach i pełną swobodę poza wspólnie spedzanymi 2 godzinami dziennie. Myśle ze to fajny układ i warto skorzystac bo i facet nietuzinkowy i miejsce fantastyczne na letnia przygodę...

Mazowieckie - Płock » DAM PRACE
Szukam kolezanki do pracy w Płocku . Nie jest to agencja towarzyska. Jest to mieszkaniowka . Jestem tutaj z kolezanka ale potrzebujemy jeszcze kilku dziewczyn. Sa dobre zarobki, stali klieci, mila i luzna atmosfera .Jezeli jestes zdecydowana i jestes w wieku 18-45 To zapraszam i prosze o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.


Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Spotkam się najszybciej z Panem który mógłby mi ofiarować 500zl wzamian za spotkanie lubię seks klasyczny, oralny.
Mam 21 lat, 163/60, biust 3, mila buźka, fajny charakter.


Cala Polska - Stuttgart » DAM PRACE
Najwyższe stawki - Najwyższe zarobki !
Bezkonkurencyjne, od 30 lat prosperujące, ekskluzywnie urządzone prywatne mieszkania na południu Niemiec ( Stuttgart, Karlsruhe, Sindelfingen ) poszukują młode ( od 18 - 35 lat ), atrakcyjne, miłe dziewczyny lubiące sex, pieniądze oraz towarzystwo mężczyzn.
Gwarantuje 2500-3500 Euro na tydzień!
Oferuje :
- Indywidualna reklamę w największych portalach internetowych oraz gazetach
- profesjonalna sesje zdjęciowa
- środki do pracy
- zakwaterowanie
- 100% dyskrecji
- bezpieczeństwo
- napoje
- sprzątaczkę
- telefonistkę
- codzienne rozliczenie
- mnóstwo stałych dobrze płacących gości
- dostęp do internetu
- bezstresowa mila atmosferę pracy.
Zainteresowane dziewczyny proszę o kontakt. Odpowiem na każdy email oraz sms. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.


Wielkopolskie - Poznań » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam,
jestem atrakcyjną, drobną, 30-letnią kobietą (wyglądam na 25 lat) szukającą pracy. Ukończyłam studia (finanse i bankowość), znam j. angielski i mam prawo jazdy kat.B. Jeśli mnie zatrudnisz, stosownie się odwdzięczę :) Natomiast jeśli nie możesz dać mi pracy, a mimo to chcesz mnie poznać i wsparcie mnie kwotą w wysokości 1000zł nie jest dla Ciebie problemem -odezwij się :)
Pozdrawiam!


Cala Polska - bez znaczenia » ZASPONSORUJ PANIĄ
W maju skończyłam 18 lat. Jestem wesołą, spontaniczną dziewczyną. Jestem też dobrą uczennicą i chyba całkiem dobrym rozmówcą. Mimo że mogłabym mieć już za sobą ten pierwszy raz nadal jestem dziewicą. Co robię na tej stronie? Często, szczególnie teraz gdy mam wakacje a rodzice są w pracy mam ochotę się popieścić i wtedy chętnie telefonicznie pofantazjowałabym z kimś o miłym, męskim głosie i dużej dozie wyobraźni. Chociaż nie jestem przeciwna długim rozmowom nie musisz mieć dla mnie ekstra dużo czasu… Po prostu … gdy będziemy mieli ochotę każde z nas znajdzie sobie ustronne miejsce i …Jeśli uszanujesz to, że na razie wykluczam spotkania w realu, jeśli stać Cię na to by odrobinkę podreperować mój wakacyjny budżet napisz. Załączam zdjęcie, inne może odważniejsze jestem gotowa przesłać ale wyłącznie mężczyźnie z którym porozmawiam i którego zechcę poznawać. Proszę to uszanować.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam,

Jestem nieco ponad 30. letnim facetem, miłym, kulturalnym, otwartym. Od pewnego czasu jestem w układzie z młodą, sympatyczną i naprawdę atrakcyjną dziewczyną. Spotykamy się w wiadomym celu, spotkania są w miłej i przyjaznej atmosferze, na luzie...jest wspaniale. Postanowiliśmy coś urozmaicić i szukamy młodej, atrakcyjnej, otwartej dziewczyny, która będzie się z Nami we trójkę spotykać. W zamian oferuję pomoc finansową/materialną - szczegóły do ustalenia. Mocno zależy mi/Nam na higienie, dyskrecji oraz miłej i luźnej atmosferze na spotkaniach (bez spinek). Jeśli więc jesteś zainteresowana dołączeniem i wspólnymi spotkaniami we trójkę przepełnionymi namiętnością, napisz, wyślij zdjęcia, opisz upodobania i preferencje. Jeśli masz pytania/sugestie - pisz, jestem/jesteśmy otwarci - dogadamy się :)


Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Witam Panie,
W trzecim tygodniu września wynajmuję apartament w Barcelonie. Chętnie zaproszę 2 młode dziewczyny na ten tydzień zabawy. Fajnie gdybyście były dobrymi koleżankami, ale to nie warunek. W dzień zwiedzanie i plaża, a w nocy gry i zabawy łóżkowe. Oczekuję odpowiedzi ze zdjęciem, jeżeli mi się spodobasz/spodobacie odeślę swoje i po wzajemnej akceptacji zapoznawcza kawa. Mam 26 lat, więc nie jestem starym dziadkiem szukającym przygód, po prostu życie zawodowe nie dało mi czasu na życie prywatne.
pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Poszukuję normalnej, ciekawej osoby do dyskretnej znajomości erotycznej... Jestem normalnym, inteligentnym facetem, z którym można ciekawie spędzać czas nie tylko w łóżku. Jeśli szukasz niebanalnej znajomości to zapraszam do kontaktu i bliższego poznania. Nie spieszy mi się, więc poczekam na naprawdę konkretną i fajna osobę

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam fajnej milej dziewczyny, . Może to być docelowo stały układ, ale przecież musimy się poznać i zaakceptować. Mam 38 lat i jestem z Warszawy. Chętnie pomogę sympatycznej dziewczynie. Na odpowiedzi ze zdjęciem odpowiem w pierwszej kolejności. Najchętniej jeszcze dziś się spotkam
Pozdrawiam serdecznie


Śląskie - Gliwice » GRUPOWO I ODLOTOWO
Małżeństwo po 59 lat. Doświadczone w seksie grupowym chce poznać tzw. przyjaciela domu do w miarę stałej znajomości. Oboje jesteśmy aktywni BI, a zatem Panowie BI są preferowani. Może kiedyś dołączy do nas nasza znajoma również aktywna BI, ale to będzie możliwe po dłuższym poznaniu. Bardzo lubimy trójkąty lub czworokąty, jesteśmy otwarci na wiele. Pierwsze spotkanie tylko zapoznawcze, po wymianie fotek udostępnimy nr telefonu do nas. Tylko Panowie powyżej 50 lat, warunek - nie żonaci. Mąż uwielbia potrzeć na ekstazy z innym Partnerem. Jeżeli Cię to podnieca i chcesz zaznać takich przyjemności, jesteś zdecydowany na w miarę stały układ to zapraszamy. Przyślij swoje dane tylko wraz z fotką ( warunek Pani - to tzw. pierwsza weryfikacja) a my odpowiemy i spotkamy się razem omawiając dalszy ciąg naszej znajomości. Wiadomości ślij na maila zkrzysztofwmałkaonetkropka eu. Czekamy może właśnie na Ciebie?

Małopolskie - Tarnów » KOBIETA DLA FACETA
Zadbana 40stka, wysoka, szczupla brunetka umili Tobie kazda sekunde, sprawi niesamowita rozkosz, namietnosc, szczytowe doznania...

Mazowieckie - Radom » SPONSOR DLA PANI
Szukam Kobiety zdecydowanej na sex-randki.
Wiek nie gra zadnej roli.
Napisz a dowiesz sie wiecej.
Tylko Radom i okolice.


Mazowieckie - siedlce » ZASPONSORUJ PANIĄ
jestem mila nie doswiadczona 30latka szukam pana ktory zostanie mym sponsorem jetse ulegla jak suczka mam duze jedrne piersi i ciasna cipke szukam pana ktory moze do mnie dojezdzac na spotkanko interesuje mnie facet konkretny nie mam zamiaru pisac i slac fotki oczekuje odpowiedzi ze zdjeciem propozycja platnosci za miesiac i opisaniem siebie ja sie zrewanzuje szukam pana po 40ce mlodsi niepisac

Mazowieckie - warszawa » KOBIETA DLA KOBIETY
witam

Ponawiam ogłoszenie i proszę zdesperowanych panów podających się za panie o nie pisanie:) Jeśli jesteś w stanie się zdzwonić i poddać weryfikacji telefonicznej - zapraszam, jeśli nie - szkoda Twojego czasu.

na wstępie zaznaczę, że nie interesują mnie panowie ani pary. Szukam dziewczyny/kobiety (wiek ma drugorzędne znaczenie) chętniej bi niż les do realizacji małej fantazji, która dręczy mnie już od długiego czasu:). Mam 26 lat jestem szczupłą dziewczyną z otwartą głową, własnym M i zdecydowaną na realne spotkanie z drugą kobietką na wspólny wieczór przy drinku:)
(160 wzrostu, 49kg, ładny biust B). Chciałabym podrinkować i wylądować w łóżku mówiąc prosto z mostu:) Spotkanie bez zobowiązań, ale jeśli będzie sympatycznie nie zamykam się przed powtórką.
jeśli jest tu fajna, realna dziewczyna to zapraszam do kontaktu.


Niemcy - hamburg » DAM PRACE
Escort service zaprasza do wspolpracy wszystkie Panie w wieku od 18 do 30 lat dysponujace czasem, zdecydowane i nastawione na zarobienie dobrej kasy.Jezyk niemiecki nie jest obowiazkowy. Przy starcie rowniez pomoge Ci finansowo. Odpowiadam tylko na e-mail ze zdjeciem. Pozdrawiam cieplutko Iza:)

Pomorskie - trójmiasto » GRUPA SZUKA PANI
Bardzo atrakcyjne, kulturalne, zadbane małżeństwo ona 25 (172 cm, 64 kg, brązowe oczy, brunetka, wysportowana sylwetka) on 30 (176 cm, 78 kg, niebieskie oczy, krótkie włosy, wysportowany) z kilkuletnim stażem pozna równie atrakcyjną panią w wieku 18 - 34 lat. Nie jesteśmy doświadczeni w tego typu sexie, tak więc pani również może być początkująca - doświadczenia nabierzemy razem ;) Najlepiej dłuższa znajomość. Wymagane: dyskrecja oraz higiena osobista na wysokim poziomie, co gwarantujemy z naszej strony. Zainteresowaną panią prosimy o kontakt pod mailem:
(zdjęcie w załączniku przyspieszy kontakt).


Mazowieckie - warszawa » FACET DLA KOBIETY
poznam kobiete puszysta wieku 35 a 45 lat co lubi sex ,teraz ją mam 41 lat 175cm oczka piwne. czarne włosy,lubię wypady nad wode i łapać ryby i opalac się. czekam na wiadomość

<<<Strona: 10 / 30>>>    strony: 123456789[10]1112131415161718192021222324252627282930